Pogadaj z nami :D

czwartek, 5 czerwca 2014

Wszystkiego najlepszego Saphira!


Moi drodzy blogerzy. Dzisiaj jest bardzo ważny i wyjątkowy dzień. Mianowicie urodziny naszej wspaniałej Saphiry, którą za pewne wszyscy znamy, a która od niedawna jest również członkiem społeczności WMS.


Kwiatów Ci nie dam, mimo szczerych chęci. 
Lecz słowa, które zostaną w pamięci: życzę szczęścia, 
dużo radości i długiej szczęśliwej przyszłości. 
Niech los Tobie z oczu łez nie wyciśnie, 
niechaj się wszystko wiedzie pomyślnie. 
Wszystko co piękne i wymarzone. 
W dniu Twych urodzin niech będzie spełnione.



Oprócz tego, życzę Ci Saphi
wszystkiego najlepszego, spełnienia wszystkich marzeń,
najlepszych ocen w szkole i żebyś dostała się do wymarzonego liceum.
Życzę Ci uśmiechu na twarzy, wspaniałych przyjaciół,
dużo pieniędzy i powodzenia w miłości.
A także dalszych sukcesów na blogu
i jak najwięcej Saphashi.

Podpisywać się!

4 komentarze:

  1. ARIGATOUARIGATOUARIGATOUARIGATOU <3
    Ktoś pamiętał o mnie na blogosferze <3 Arigatou <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego, skarbie mój najdroższy! Ode mnie życzonka już dostałaś gdzie tylko się dało, więc tutaj tylko złożę Ci całuski :* Kocham Cię, bułeczko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mrau, naszej Saphi kolejny roczek strzelił <3
    No, to ja także się dopisze do życzeń, jeśli nawet już składałam. Wszystkiego najlepszego, wspaniałych przyjaciół, wymarzonej przyszłości, aby uśmiech nie znikał ci z twarzy i wszystkiego naj naj :*:*

    OdpowiedzUsuń

Zaczarowani