Pogadaj z nami :D

czwartek, 26 czerwca 2014

"Życie nie jest odtwarzaczem mp3, w którym możesz wybrać co chcesz, ale jest radiem, gdzie trzeba słuchać, tego co jest grane"


And being here without you
It's like I'm waking up to...


 


Imię: Nathaniel
Nazwisko: Dramzy
Wiek: 19 lat
Data Urodzenia: 10 marzec
Data Śmierci: 21 czerwiec
Pochodzenie: Hiszpania, Benidorm
Miejsce Zamieszkania: Przeklęte Miasto
Zawód: malarz
Rasa: wampir, nieokreślona
Partner/ka: brak
Połączenie: Cece Davina
Stanowisko: buntownik
Moc: uczuć (powoli je odkrywa wraz z duchem)
Broń: pistolet i sztylety
Przyczyna Śmierci: Oddał swoje życie za najukochańszą mu osobę na świecie. Chodź wiedział, że któreś z nich musi zginąć, nie zawahał się ani przez chwilę, by ocalić ukochaną.


Only half a blue sky
Kinda there but not quite
I'm walking 'round with just one shoe
I'm a half a heart without you


Wygląd: Ma 173 cm wzrostu. Krótkie, czarne włosy i brązowe ocza. Charakterystyczne tatuaże.
Charakter: BAD BOY
Historia: Nie mógł wybrać sobie lepszej rodziny. Nathaniel miał wszystko czego chciał. Jego bogaci rodzice spełniali każdą zachciankę chłopaka.
W szkole był jednym z najpopularniejszych i najwybitniejszych sportowców. Wszystkie wybryki uchodziły mu na sucho, a wszyscy widzieli w nim tylko bohatera sportowego i przystojnego chłopaka. Nikt nie zwracał uwagi na jego uczucia, ani jego największą pasję - rysowanie.
Aż pewnego dnia poznał dziewczynę, która miała odwagę poznać go całego. To jej oddał swoje serce.
Sielanka skończyła się podczas jednej z przejażdżek motorem. Gdy zorientował się, że hamulce nie działają, szybko oddał dziewczynie swój kask, gdyż ona go nie posiadała. Po chwili rozpędzony pojazd uderzył w drzewo. Nathaniel zginął na miejscu.
Zainteresowania: prześladowanie ludzi dla własnej korzyści, malowanie Cece Davina
Zwierzę: pięć czarniutkich, malutkich kociaczków: Neko, Nina, Nero, Nelly i Nick
Neko
Nina
Nero
Nelly i Nick
Ciekawostki: Kolekcjonuje różne dziwne gadżety np. breloczki.
Kontakt: horanator@vp.pl
Twoja Data Urodzenia: 24 listopad

I'm half the man, at best
With half an arrow in my chest
I miss everything we do
I'm a half a heart without you


Zastrzegam sobie kartę postaci.

2 komentarze:

  1. Uśmiechnęłam się pod nosem, chowając dopiero co zagrabiony łup pod ciemny płaszcz. Słyszałam jeszcze za sobą głośne krzyki strażników, którzy jeszcze przed chwilą rzucili się w pogoń za mną. W starciu z moimi wampirzymi mocami nie mieli najmniejszych szans i już po chwili stracili moją osobę całkowicie z oczu.
    Nagle jednak wchodząc w ostry zakręt niespodziewanie natrafiłam na obcą mi osobę, a dokładniej na nią wpadłam. Syknęłam cicho pod nosem i odskoczyłam gwałtownie w tył, przyglądając się ów chłopakowi. Nie wyróżniał się on zbytnio wśród tłumu. Krótkie, brązowe włosy, oraz tego samego koloru, głębokie oczy.
    - Kim jesteś? - zadałam pytanie, zainteresowana obcym.

    (Witamy na wyspie :3 )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. - Wybacz mała. Nie mam ochoty na romans - szybko wyminąłem brunetkę
      Kurde! A może by tak..
      - Ej czekaj piękna!! Wybacz byłem zamyślony. Zapraszam do mnie - uśmiechnąłem się do złotookiej

      Usuń

Zaczarowani